1 May 2011

Džiugo pažintis su gyvūnijos pasauliu

Po Lauryno vestuvių užsukome į Kauną, aplankėm zoologijos sodą, smagiai pasivaikščiojome. Džiugas pasakoja:

"Iš toli susipažinau su stumbrais - vienais didžiausių gyvūnų":

"Lamos labai smagios, tokiom mielom lūpytėm ir, girdėjau, kad pakankamai protingos".
"Šitas kupranugaris specialiai priėjo mums papozuoti, sugavome vienas kito žvilgsnį":
"O štai čia jie kokie trys labai labai susiglaudę, kaip mes su Guglu kartais":
"Katinėlis tigras mano apsilankymo metu skaniai "pūtė į akį":
"Todėl mes su tėčiu perskaitėme apie jį ir jo kūno sandarą lentoje".
"Labai patiko meškučių skyrius. Viena šmirinėja, vis neapsispręsdama - ar jai numigti, kaip jos kolegės, ar išsimaudyti..":
"Antroji numigusi giliai":
"Trečioji numigusi apsikabinusi medelį":
"Baltoji meška tarsi meldžiasi, turbūt tikrai jai nelengva pavasarį su tokiu kailiu":
 "Patiko man ir paukščių skyrius. Papūgos tokios spalvotos spalvotos!":



"O išėjęs į lauką sutikau dar daugiau!":




 "Keisti tie pelikanai. Vieni miega galvas susukę į save, o kiti pešasi..":



"O žirafa kokia didelė!!! Gal ir aš kada toks užaugsiu..":
"Va čia dryžuotas arkliukas. Tėtis sako, kad vadinasi zebru. Pasirodė man ir iš priekio ir iš užpakalio..":
 "Tada dar sutikau kažkokį gyvūną su ragais":
 "Liūtų nelabai pamačiau, nes jie nutarė numigti pietų miegelio":
 "O čia mano draugas asilėlis, jis labai liūdnas :( Jei uždirbčiau pinigų, paskirčiau jam 2 procentus..":
"Vietnamietiška kiaulė irgi miega, kai nesiturškia purve.":
 "Labai smagus ožkyčių aptvarėlis.":


"Šitas gyvūnėlis irgi miega pietų miegelio. Mėgsta. Kaip ir aš.":
"Čia arkliukas mažas. Kaip aš.":
"O kupranugariai šitie labai įdomiai ilsisi - vienas mėgsta saulytę, kitas - pavėsiuką.:"

5 comments:

M. said...

Ir netingėk tu man šitaip išsamiai parodyti ir aprašyti!:)) Prisiminiau, kad savo 2 procentų niekam nepaskyriau..:)

Giedrė said...

Tikrai smagus Džiugo pasakojimas!

Asta ir Justinas said...

Nu netingiu, gal paskui Džiugui bus smagu paskaityti, kai užaugs :)

Sam Samič said...

o tai čia ne Džiugas rašė?

Asta ir Justinas said...

Džiugas Džiugas, tik per daug metų primirš :)