25 Sept 2013

Florencija - 09 20

Florencijoje įsikūrėme puikiame kempinge su įspūdingu vaizdu į miestą. Tiksliau, įsikūrėme priemiestyje Fiesole, kuris pasirodė tikrai dailus. Ryte atsikėlėm, pabuvom kempinge, truputį pailsėjom, apsiskalbėm, leidom Emilei pamiegoti iki valiai ir leidomės į miestą.

Kad jį pasiekti, reikėjo dideliais kalnais žemyn nukeliauti iki Fiasole miestelio centro, apie kilometrą. Ten sėdome į autobusą ir apie pusvalandį keliavome į Florencijos centrą. Iš tikro, labai nesudėtingas susisiekimas, o ir išlipome praktiškai prie Duomo katedros žaviosios.

Daug vaikščiojom po miestą – Duomo katedra, Piazza del Signoria, senasis tiltas, upė.. Justas su Džiugu apsilankė Galilėjaus muziejuje, Asta su miegančia Emile pasitrynė po miestą, suvalgėme dieviško skonio ledų. „Pasigavome“ internetą, atlikome reikalingus reikalus, žodžiu - puikiai praleidome dieną – kažkaip jau visi daugiau mažiau pasveikom ir pailsėjom, tai įtariam, kad tikrosios atostogos prasideda!

Florencija man bene labiausiai patinka iš visų Italijos didmiesčių. Ji tokia didinga savo asmenybėmis (Da Vinčis, Galilėjus..) , tos visos gatvės au aukštais namais tiesiog dvelkia ta mokslo ir meno didybe. Bet kartu miestas toks ramesnis, ne toks skubantis, kaip kokia Roma ar Milanas. Florencija man labai patiko jau ir per praėjusią mūsų su Justu kelionę, bet šįkart tai galiu sakyti dar užtikrinčiau.

Dar rekomenduojame užkopti į Duomo katedrą, į patį viršų. Va ten tai vaizdelis. Mes šįkart  nelipom su visais savo vežimais ir triračiais..

4 comments:

Giedre said...

Ak kaip gražu viskas! Vien vaizdas iš kempingo, o ką jau kalbėti apie visa kita...:)
Linkėjimai!

M. said...

Ir tas jaunuolis Dovydas ten...Ir Pinokiai pažįstami..:)) Pas mus jau žada šalnas:)

Vilnele said...

Florencija ir man labai miela. Gal, kad pirmas aplankytas Italijos miestas :))
Mažieji šauniai atrodo su Italijos marškinėliais :)

L. said...

Smagiausia tai kad oras toks kad galima trumpom rankovem vaikstineti. Nuotraukos grazios :)
P.S. mama, Florencijoj labiausiai tinka violetine spalva, nors ir melyna ten gana artima :)