27 May 2012

1 diena - pažintis su Hull ir akvariumas

Kas žino, kas nežino, Asta su Džiugu, savo mama ir teta Saule leidosi į savaitės kelionę Anglijon - aplankyti Giedrės Hull mieste. Tai pristatau gausybę naujų blog'o įrašų ta tema!

Beveik trijų valandų skrydis lėktuvu su 1,5 metų vaiku tikrai ne DOVANĖLĖ.. Tos valandos virto visiška amžinybe, kai reikia sugalvoti, kuo vaiką užimti, kad nelakstytų po lėktuvą kaip patrakęs. Nesvarbu, kad vėlyvas metas, miego, deja, jam nesinorėjo.. Dar Vilniaus oro uoste aš buvau šlapia nuo prakaito lakstydama paskui jį.

Na bet viskas vyko daugmaž sėkmingai ir oro uoste mus pasitiko išsiilgus Giedrė su savo vaikinu Mian. Sėdome į taksi ir keliavome į Hullą. Ten, jų nuomojamam kotedže mus su azijietiška vakariene pasitiko Mian sesuo Annie su savo vaikinu Rahil. Visi susipažinome, apsižiūrėjome ir skaniai sumigome.

Kitą rytą, ką praktiškai ir laikau pirmąja kelionės diena, leidomės į pažintį su miestu - aplankėme miesto centrą, pakrantę, tada aplankėme fantastišką THE DEEP akvariumą.

Štai čia vaizdeliai iš akvariumo vidaus, tikrai nerealu ten, gaila, kad ne viską tinkamai įamžinti pavyko dėl tamsos:

Grįžtant, aplankėme Trinity bažnyčią, labai didelę ir gražią:

O dienos pabaigai - apsilankėme Pearson parke, esančiame netoli Giedrės namų. Džiugas pasismagino vaikų žaidimų aikštelėj:

2 comments:

Kornelija said...

Didžiausi sveikinimai jaunavedžiams!!! Ilgo ir laimingo gyvenimo :)

M. said...

Ačiū tau, Asta, už mūsų kultūrinę programą!:)