10 Oct 2011

Londonas

Asta ir Džiugas neseniai grįžo iš Londono. Ten dešimt dienų svečiavomės pas draugus Aną ir Andrių. Mes su Džiugu visur trankėmės, viską aplankėm ir pasikultūrinom, o Giedrė bandė ieškotis darbo. Galiausiai mes grįžom, o ji išvažiavo tęsti paieškų į Hulo miestą.

Pirmąsias dienas buvo kažkodėl beprotiškai karšta, ko nesitikėjom, prisidėjom rudeninių rūbų, tai net neturėjom kuo apsirengti. Ir šiaip pirmąsias dienas tai Londonas nesužavėjo - ten tokia kultūrų košė, gatvės, eismas, milijonai žmonių ir buvo tik viena mintis - kaip nepasiklysti... Pasitiko mus Andrius oro uoste ir pirmąją dieną praleidom jų namuose ir aplink, nes labai nuvargino ankstyva kelionė ir dėl laiko skirtumo diena tapo labai labai ilga... Čia va vietos, kur gyvenom, apylinkės - labai gera vieta - rami, šalia didžiulės koncertų arenos, patogus susisiekimas su miestu ir pan. Nuskilo mūsų draugams su tokia vieta :)

Kitą diena visi išsimiegoję ir pailsėję susiruošėme į mokslo muziejų.  Iš tikrųjų, Londono valstybiniai muziejai yra nemokami ir beprotiškai įspūdingai ir naujoviškai įkurti. Mokslo muziejuje yra ir zona vaikams, kur jie gali viską nagrinėtis, paspaudinėti, pažiūrinėti ir pan. Praktiškai visą dieną ten ir praleidom bei dar susigaudėm kur kas mieste yra ir kaip viską pasiekti.

Paskui atėjo savaitgalis. Oras buvo fantastiškas, tad mes visi patraukėme su Anos mašiniuku prie jūros, į gėjų ir lesbiečių sostinę - Brightoną. Atrodo, kad visi, kas gyvena Anglijoj tą savaitgalį nusprendė padaryti tą patį :) Vyko ten įdomus renginys - Volkswagen autobusiukų gerbėjų susirinkimas. Prisižiūrėjom jų visokiausių! Paplūdimys akmenuotas, bet vistiek smagus. Andrius, Ana ir Džiugas sugebėjo išsimaudyti. Dar pasivaikštinėjom po patį miestą, nusivedė mus draugai tikrų angliškų burgerių pavalgyti:

Sekmadienį Andriuką palikom darbuotis namuose, o visi likę nusigavome iki Grinvičo parko Londone. Ten yra observatorija, nulinis dienovidinis ir labai didelis bei gražus parkas. Pabuvojome, o vakare mus nuvežė į vadinamą pankų rajoną Camden Town, kuris sužavėjo savo judesiu, turgeliais, parduotuvėlėm..

Pirmadienį patraukėme pasivaikščioti po miestą, kol dar geras oras, kad nelindėti vien muziejuose. Apsilankėme Green parke, kuriame sutikome daugybę voveryčių, pamatėme Bekingemo rūmus, pasivaikščiojom, kol patekom į Oxford gatvę, kuri yra visiška apsipirkinėtojų meka. Tai ir užstrigom ten pusdieniui. Ne todėl, kad siaubingai daug apsipirkinėjom, o todėl, kad ten tiek žmonių, kad sunku greitai praeiti :) Po darbų vėl susitikom su draugais, jie pavedžiojo mus dar po Covent garden rajonėlį ir nuėjom į kinų kvartalą bei vėlgi vakare pasėdėjome Green parke:

Antradienį patraukėme į TATE Modern - modernaus meno muziejų. Ji pakankamai greitai apėjome, tai dar nemažai pasivaikščiojome Temzės pakrante:

Trečiadienis išvis buvo toks, kad paskui jau bloga buvo nuo muziejų. Ryte apsilankėme Saatchi galerijoje, paskui Istorijos muziejuje, paskui šiek tiek pailsėjome parke ir jau beveik be jėgų šiek tiek atsainokai apžiūrėjome Viktorijos ir Alberto muziejų. Vakare kojų nebejaučiau...Bet muziejai tikrai faini, ypač jie šiek tiek ūgtelėjusiems vaikams turėtų patikti. Ai bet dar po viso šito maratono mes ėjom su Andrium ir Ana dar pasivaikščioti po Covent garden ir Soho rajonus. Jau visai nebepavilkom kojų, bet jie mus dar nusivedė į 4 aukštų M&M's parduotuvę. Ji beprotiška! Kaip muziejus.

Na o ketvirtadienį pagaliau su Džiugučiu susirengėme pamatyti Big Beną.  Tuo pačiu pamatėme Vestmisterio katedrą, Parlamentą ir apžvalgos ratą, o paskui patraukėme link Britų muziejaus, kur ir pajutau, kad man jau bloga nuo eksponatų. Tai neužsibuvom.. Dar tada nukeliavom pankų rajono pamatyti dieną ir tada dar į finansininkų rajoną Canry Wharf, netoli Anos ir Andriaus namų. Šitas rajonas tai pilnas dangoraižių ir išvis man visas toks kaip dirbtinis, bet turbūt kiekvieno finansininko svajonė būtų ten dirbti :) Kadangi buvo mano gimtadienis, tai dar Giedrės dovanotą pyragiuką parkelyje sukirtau, o grįžus Ana su Andrium suorganizavo tortą, žvakutes ir dovanas! Buvo smagu, nors trūko daugybės artimųjų ir draugų..

Penktadienį jau visai pasyvesnę dieną pasidarėm ir su Džiugu nuvažiavom į Stratfordą - rajoną, kuriame begalės lietuvių. Nepatiko. Bet iš esmės daug jo ir nematėm, nes apžiūrėjom tik statomą būsimą olimpinį kaimelį ir naują didžiulį prekybos centrą "Westfield". Čia antroj nuotraukoj - būsimasis stadionas. Nelabai gerai pavyko nufotkinti:

Šeštadienį, praktiškai paskutinę viešnagės dieną, Ana nusivežė mus į dvi pilis, bet ten beprotiškai brangiai kainavo įeiti į teritoriją, tai nėjom, bet pro langus daug gražios Anglijos pamatėm. Paskui grįžom į Londoną ir ėjom į Brick Lane rajonėlį. Toks meniškas su daug sendaikčių turgelių.

Tai tokia štai viešnagė. Ilgas įrašas išėjo, tai atsiprašau:)
Gaila tik, kad sesę palikau ten, ilgėsiuos..

Keliaujantiems į Londoną siūlau aplankyti bent keletą nuziejų ir parkų ir pasistengti pamatyti ne vien tik turistinį Londoną, bet ir visokių užkampių :)

6 comments:

Akvilė said...

Įkvėpimo blog'as sako, kad esat labai įkvepiantys žmonės! Ir darot labai įdomias nuotraukas: ) Laukiam tolimesnių įrašų: )

Asta ir Justinas said...

Ačiū ačiū :)

Kornelija said...

Puikus reportažas! Londone tikrai yra galybė dalykų, kuriuos verta pamatyti ir ypač smagu kąžką atrasti patiems... :)

Vita said...

Sunku patikėti, kad čia viskas kątik... atrodo, kad vasarą buvai ir dabar ikėlei nuotraukas :)) beje, man labai patinka naujas blogo veidas ;)

Asta ir Justinas said...

Aha su tuo veidu čia paeksperimentavau, bet irgi galvoju, kad gal visai nieko toks :)

M. said...

Sekmadieninėje nuotraukoje Džiugas gerai ten rankas kojas suraitęs!:))