14 Jan 2013

Giedrės viešnagė

Praeitą savaitę Justas iškeliavo savaitei į JAV, darbo reikalais. Ta proga pas mus į pagalbą atkeliavo Giedrė iš Anglijos. Tikrai smagiai praleidome savaitę ir ji prabėgo taip greitai...

Giedrė atkeliavo naktį iš pirmadienio į antradienį, tad antradienį praktiškai ilsėjomės ir nieko neveikėme.  Čia va Giedrė su Guglu miega:

O štai tokie žiemiški vaizdai ją pasitiko čia:

Trečiadienis buvo aktyvus - keliavome į miestą, į kirpyklą, į "Babykiną" (tikrai verta pažiūrėti filmą "Pi gyvenimas"). Vakare pasiėmėm Džiugą iš darželio ir jis pademonstravo, kaip moka išplauti žaisliukus, dar mus aplankė mama ir šnektelėjome su Justu per "Skype":

Ketvirtadienį Džiugas pradėjo su "snargliu", tad teko jam neiti į darželį. Taigi, Giedrė su juo praleido pusę dienos piešdami akvarele, nes tai nauja Džiugo aistra, prie kurios turi prisijungti visi namiškiai. Kai jis nuėjo pietų miegelio, mus aplankė Giedrės draugė Eglė, o vėliau vakare mes aplankėme mūsų senelius Žirmūnuose.

Penktadienį aplankėme "Akropolį", o vakare, atidavę Džiugą Lazdynų seneliams savaitgaliui, pasibuvome pas mamą. Ji priruošė cepelinų! Paprastai to nedaro :))

Šeštadienį papusryčiavome su tėčiu, o vėliau pavakarieniavome restorane "Devyni drakonai" bei "prasinešėme" per keletą parduotuvių.

Sekmadienį Giedrė gal pirmą kartą ilgiau pamiegojo, nes kitas dienas vis kas nors trukdydavo - Guglas, Džiugas arba Emilė.. Tada ji iškeliavo pas mamą jau krautis lagamino, o mes iš Oro uosto parsigabenome Lipnickų tėtį, pavargusį po ilgos kelionės..

Smagi buvo savaitė, bet daugiau nenorėčiau be Justo būti ilgiau nei dvi dienos :)) Nėr lengva vienai su trim vaikais (Guglą įskaičiuoju:)). O Giedrę išleisti buvo kažkaip graudu. Gal labiau netgi dėl vaikų - jie taip greitai auga, o ji to nemato iš arti.. Šūdas ta emigracija.

Pabaigai, Džiugas demonstruoja žavią lauktuvę iš JAV:

O čia abu demonstruoja savo gražiąsias pižamas iš JAV ir iš Anglijos. Deja, Lietuvoj gražių dar nemačiau, o man patinka vaikus papuošti nakčiai, kad skaniau miegotųsi :)

Labanakt :)

4 comments:

M. said...

Džiugo akys jau rudėja ir į Giedrės panašėja..:)) Ne tik į Giedrės, aišku- yra ir svarbesnių giminaičių:D
Puikios pižamos!:)
Neliūdėkim, kad išsiskyrėm... Džiaukimės, kad susitikom!(Čia mano pa(si)guodžiantis šūkis)

Kornelija said...

Mažoji panelė – visiška Astos kopija :) Fainuoliai, gražuoliai...

Giedre said...

Giedre is Anglijos turejo puiku laika! Aciu, kad pasikvietete :)

L. said...

Auga vaikai, o Dziugas tai vis svieseja kazkaip, baltapukis tikras tuoj bus :)