12 Mar 2016

Trumpos atostogos Vokietijoje su ligom

Šį kovą mes gana netikėtai per Justo darbą susiorganizavome neilgas atostogėles Vokietijoje.
Štai čia.

Į kelią leidomės penktadienį visa šeimyna automobiliu per Danijos dalį, tada neilga atkarpa keltu iki Vokietijos ir nemažas jos gabalas. Gavosi apie 12 val. kelionės su visais sustojimais ir poilsiais.
Atvykome penktadienį vakare į tokį namukų kompleksą su dar dideliu namu, kuriame vandens pramogų parkas, parduotuvės, barai, pramogos. Vasarą pramogų būna daugiau. Kas laiko neleidžia čia, žinoma keliauja slidinėti į gretimus Winterberg arba Willingen miestukus. Mes šįkart slidinėti dar nebuvome pasirengę (nei vienas nemokam:)) , tai tiesiog ilsėjomės..

Šeštadienį sulaukėme Giedrės su Mian, apsipirkome, baigėme įsikurti, o sekmadienį užkopėme į šalia mūsų atostoginės gyvenvietės esančią žaidimų aikštelę Aventura, kuri, sakoma, yra ILGIAUSIA žaidimų aikštelė Europoje. Pereiti visas tas konstrukcijas pasirodė nelengva užduotis net ir dideliems :) Iš ten atsiveria nuostabus apylinkių vaizdas - mums po Danijos ir Lietuvos ne ne tokie dideli kalnai atrodo dideli :)

Čia štai straipsnis spaudoje apie aikštelę:

Aplankėme slidinėjimo miestelį Winterberg. Deja, pasilakstymai be striukių kelto denyje ir persistengimas su maudymėmis vandens parke padarė savo ir vaikai susirgo! Emilė pasirgo trumpiau ir dar paturistavo, o Džiugas serga dar grįžęs į Daniją, kartu su manimi…

Likusias atostogų dienas dalinomes dalimis - kažkas prižiūro sergančius, kažkas keliauja po apylinkes, Justas su Guglu apėjo nemažai kilometrų pėsčiomis.

Emilei apsveikus nukeliavome į netoliese esantį
Kellerwald-Edersee Nacionalinį Parką, prie užtvankos tikrai didingos.

Jau tikėjomės, kad kelionėje namo Džiugas atsigaus, tad suplanavome užsukti į Hamburgo miniatiūrų muziejų. Deja, jėgų pakako neilgam, tad teks grįžti, nes vieta tikrai įspūdinga!