24 Aug 2014

Kopenhaga - susipažįstam

5oji atostogų diena prasidėjo minimaliu stresu. Ties vienu iš miestelių per upę turėjom keltis keltu, o paskui suspėti į Rostocką, kur turėjom bilietus į didelį apie pietus plaukiantį keltą, kuris turėjo mus perkelti į Gedsterį, Danijoje. Bet įvyko didelis kamštis ties pirmuoju keltu ir mes rizikavom nebespėti į didįjį, bet kažkaip netikėtai vietiniai perkėlimui per upę pajungė antrąjį keltą ir persikėlėm, paskui LABAI lėkėm. Spėjom.

Keltu plaukėm porą valandų, jūra buvo gana banguota, tai labai siūbavom, bet vaikams buvo smagu:

Iš kelto iki Kopenhagos važiavome valandėlę, 08 18 dienos pavakarę buvome Kopenhagoje. Įsikūrėme tolokai nuo miesto centro (apie 7km) esančiame Charlottenlund forte, kuriame dabar įkurdintas labai geras kempingas puikioje vietoje, su modernia virtuve. Pirmąjį vakarą tiesiog pasivažinėjome aplink, miesto link:

Emilės gimimo dieną (08 19) Justas išvyko darbo reikaliukais, o mes su vaikais ilgai ilgai vaikštinėjome pajūriu aplink kempingą. Buvom tikrai pasiilgę jūros:

Popiet vėl sėdome ant dviračių ir mynėme į miesto centrą. Pasivaikštinėjome Christiansborg pilies kieme:

Paskui pasukome į Christiania kvartalėlį, tokį hipių, menininkų ir žolės parūkytojų:

Čia yra opera:

Paskui prasukome pro Nyhavn gražių spalvotų namų kvartalėlį, pamatėme undinėlę ir šiai dienai mums įspūdžių jau pakako, vakare dar minimaliai paminėjome Emilės dvimetį.

Ryt parašysiu apie vizitą Nacionaliniame muziejuje ir Bakken parke.

1 comment:

M. said...

Jūros liga kelte nesusirgot, kaip supratau:)