12 Apr 2012

Teatro, muzikos ir kino muziejus

Paskutinis šiandienos muziejus - Lietuvos teatro, muzikos ir kino. Džiugas jau buvo pavargęs, tai šiaip ne taip mes per jį peršliaužėm, panašu, kad daug metų jis nenaujinamas, tik parodos kai kurios atnaujinamos. Iš visų šiandieninių muziejų šitas gal patiko mažiausiai (BET GALBŪT taip buvo todėl, kad į jį ėjom patį paskutinį), nors eksponatai tikrai vertingi. Ko vertas vien M.K. Čiurlionio pianinas (kurio nenufotkinau:))!

Labiausiai nepatiko, kad nepritaikytas muziejus nei neįgaliesiems nei vaikų vežimukams. Man tai nieko, aš tą vežimą ir laiptais užnešu, bet neįgaliesiems turėtų būti liūdna.. Trijų aukštų pastatas..Ačiū vyrui iš rūbinės, padėjusiam užnešti vežimą. 

Pirmajame aukšte yra keičiamos parodos. Šįkart pataikėme pamatyti dailių piešinių parodą. Autorė - Olga Dubeneckienė - Švedaitė . Kaip suprantu, ji ruošdavo ir scenos dekoracijas:











Antrajame aukšte - ilgalaikė paroda. Džiugui, žinoma, patiko teatro lėlės:



Tallat - Kelpšos fortepijonas ir kiti eksponatai:





Pasirodo, lietuviai turėjo itin žymią aktorę Unę Babickaitę, kuri savo laikais net nusifilmavo trijuose Holivudo filmuose. Čia jos kambarys pavaizduotas:


Senosios afišos. Man jos žavios:


Tai va tiek kolkas muziejų naujienų :) Tikiuosi, kad buvo bent šiek tiek įdomu!

2 comments:

M. said...

Ačiū, buvo įdomu:) Tuo labiau, kad aš nesu buvusi nė viename iš tų trijų muziejų...O Džiugas jau buvo!:D

Kristina said...

ačiū,kad talpinate info, nes ir aš taip galiu muziejuj pabūt :)