24 Jun 2013

Trumpos atostogos - 3 dalis - Plateliai ir kelionė namo

Penktadienį pajudėjome link Platelių ežero Šiaurine Lietuvos dalimi, aplankydami tokį štai malūną ir Orvidų sodybą.

Platelių miestelyje sutikome netikėtai pigų dyzeliną, tad papildėme Tojočikės baką:

Apvažiavome Platelių ežerą ieškodami stovyklavietės. Radom tikrai gražią (visos jos ten yra mokamos, mūsiškė kainavo parai už viską - žmones, palapinę, mašiną - 26lt parai), įsikūrėme jaukiai, plačiai. Gerai, kad spėjom, nes kitą dieną OHO kiek žemaičių ten suplaukė, kad buvo tiršta tiršta...

Kitą dieną keliavome į Šaltojo Karo muziejų netoliese. O vakare, kad visi dar geriau miegotų, prakeliavome Paplatelės pažintiniu taku, kuris buvo prie mūsų stovyklos. Keliavome jaukiais takeliais, tyrinėjom skruzdėlynus, aptikom medinių drožinių, ežeriuką, taip gražu tame miške:

Kitą dieną, palikome Platelius ir patraukėme namų link. Kadangi buvome Žemaitijos krašte, negalėjome nesustoti ir neužkopti į Džiugo kalną Telšiuose, oficialiai vadinamą Džiuginėnų piliakalniu:

Kelionę užbaigėme aplankydami Paliūniškį, netoli Panevėžio. Ten gyvena Justo senelio Alfonso sesuo Stasė. Pas ją Justas su Laurynu praleido nemažai vasarų, krito iš vyšnios, matomos priešpaskutinėje nuotraukoje. Buvo smagu ją pamatyti, o energijos šiai moteriai pavydėtų net jaunuoliai - ji visad šypsosi, jai VISKAS gyvenime labai gerai, daržai išpuoselėti, nuravėti, malkelės tvarkingai sukrautos, smagu, kad Lietuvoje yra ne tik vien tik burbančių senolių :)

Štai tokia buvo mūsų kelionė. Daug kartų prasikeikėm, nes tikrai nelengva su tokia šeimyna, bet dabar, žiūrint nuotraukas ir viską aprašinėjant suvokiam, kad vistik buvo smagu, labai daug visko pamatėm ir nuveikėm. Reikia tik... atostogų nuo atostogų :)

Tiesa, lankytinų objektų Lietuvoje ieškome šioje knygoje. Tikrai labai vertinga ir įdomi, sudėlioti tokie maršrutai, kad objektai išeitų pakeliui, pažymėti svarbiausi ir t.t. Jei kam reikės, skolinam už saldainius!

3 comments:

Giedre said...

Labai idomu buvo viska paskaityti :) Ir nuotrauku gausa dziugina. Puiki kelione! Grazi Lietuva :)
Dziugo ant puodo nuotrauka - desimt balu!

Unknown said...

Jo jo gerulė ta su puodu, negalėjau neįdėt :))

L. said...

Pas Stase mazai kas pasikeite, tik suo kitas prie budos, seniau mazesnis Sargiukas ten buvo :) Pamenu kaip siena vezti padejom kadaise su arkliu ten, pries kokius 25 metus... :)