6 Oct 2013

Atostogų pabaiga..

Pasibaigus mūsų poilsiui Gravedonoje, pasileidome į ilgą kelionę Lieuvos link. Ketvirtadienį anksti ryte susikrovėm į mašiną miegančius vaikus ir dar su tamsa patraukėme Miuncheno link, per NUOSTABIUS Šveicarijos kalnus:

Apie pietus pasiekėme Miuncheną. Justas mums užsakė vietą visiškai „hipiškame“ jaunimėlio kempinge, kur mes su savo vaikais tikrai išsiskyrėm iš minios – ten nebuvo nei namukų jaukių nei vietų kemperiams, tik palapinėms. Savo atsivežtoms arba galima pirkti vietą tokioj didelėj didelėj palapinėj. Vietą ant žemės, ta prasme.

Čia jau buvo vėsoka, bet naktį nesušalome, nes turime itin kokybiškus kilimėlius ir miegmaišius. Be to, guodė mintis, kad tai jau paskutinė naktis palapinėje iki kito pavasario :))

Pasistatę palapinę patraukėme į miesto centrą, man pataikėme į žymųjį Oktoberfestą. Daug laiko mes neturėjome, tad nuvykę į centrą tik truputį po jį pasižvalgėme. Nuotraukų nedaug, nes nuo fotografavimo man jau buvo, švelniai tariant, bloga:

O tada susiradome vietą, kur vyksta Oktoberfestas - tikras rojus alaus gerbėjams. Na ten tikrai gana įdomu, daug gėrybių, alaus, neblaivaus jaunimo, daug žmonių apsirengę tautiniais bavariškais kostiumais, didžiuliai atrakcionai. Bet reikia ten be vaikų nueiti, nes tikrai DAUG žmonių. Ir matosi, kad tas tris savaites vokiečiai tik šia fiesta ir gyvena:

Vakare grįžom į kempingą, numigome ir dar su tamsa patraukėme Varšuvos link. Vokietijos pabaigoj dar nusipirkome išsvajotą dulkių siurblį! Atstumą važiavom visą dieną, apie 1000 km, tai viešbutyje Varšuvoje jau atsiradome labai vėlai ir tai buvo viena sunkesnių kelionės dienų. Na ir šeštadienį gana nesudėtingai vakarop pasiekėme Lietuvą, Vaiguvą, kur atsiėmėme Guglą ir NAMUS!O čia mūsų laukia iš UK grįžęs Justo brolis ir nauji gyvenimo iššūkiai :)

Taigi, apibendrinimui, tokie dalykai:

• Buvo aplankytos 9 šalys, kai kurios išsamiai, kai kurios – minimaliai:

Lenkija,Čekija, Austrija, Italija, Prancūzija, Monakas, Šveicarija, Vokietija. Viso: 6000 km!

• Visai šeimai bendru sutarimu labiausiai patikę dalykai:

Florencija,
Genujos akvariumas,
LEDAI visur ir visada ir visokių skonių,
Monakas,
Miniatiūrų muziejus  prie Lugano
Poilsis prie Komo ežero viloje.

• Didžiausi sunkumai:

Ilgos kelionės automobiliu, ypač per kalnus, kai visą dieną įveikinėji pakankamai trumpą atstumą;
Visų kelionės dalyvių veiklų suderinimas;
Palapinės statymas kiekvieną vakarą ir jos ardymas rytais;
Poilsio trūkumas;

• Pagrindinės išlaidos:

Iki 30 eurų visai šeimai nakvynė kempinge nakčiai,
Degalai – naudinga pasidomėti kainomis įvairiose šalyse ir piltis ten, kur pigiau.
Kelių vinjetės, jei norima keliauti autostradomis.
Maistas, ledai, vynas.
Lankytini objektai – muziejai, pramogų parkai, akvariumai.
  • Maistas:
Makaronai, konservuoti pomidorai, vanduo, sultys, vynas, alus, košės, jogurtas, uogienė, tunas, pica, dešrelės, kiaušiniai virti ir kepti, kava, arbata, ledai. Trūko mėsos, nes ji brangi ir nebuvo kaip išsikepti.
  • Patarimai:
Daug neplanuoti, nes planai gali sužlugti keliaujant su vaikais. Bet verta susirasti kempingus apytikrėse sustojimo vietose, kad nereikėtų blaškytis, verta pasidomėti pravažiuojamais miestais ir įdomybėmis juose. Viso kito – neplanuoti ir veikti tai, kas išeina! Italijoje dar verta mokėti pagrindines frazes itališkai.
  • Pagrindinė išvada: mums reikia dabar kemperio. Jis tinka mūsų gyvenimo būdui ir tada į keliones galima lengviau būtų pasiimti ir Guglą.
 Ačiū skaičiusiems :*

3 comments:

M. said...

Policininkai kaip iš filmo!:)
Emilė irgi dalyvavo pasitarime apie labiausiai patikusius dalykus, tikiuosi:)))
AČIŪ UŽ REPORTAŽUS!*

Giedre said...

Tikras žygdarbis!
Sveikinimai sugrįžus ir lauksim kitų kelionių :)

Gita Liepinaityte said...

Labai smagu buvo skaityti ir stebeti jusu kelionę.
Neseniai keliavau su kemperiuku tai ir nusprendžiau kad labai reikalingas daiktas.